Friday, June 11, 2010

mesti tulis!

ahaaaaaa...
aku kembali!!!hehehe
sebnanye aku dah agak lama tak tulis kat sini sebab bila cuti semester sampai..bila aku dah lama tak pegang pen untuk tulis..bila aku bukak laptop hanya untuk main pesbuk..aku jadi malas menulis!!!arghhhhh!!!kenape harus jadi begini????(poyoz..:P)

banyak gambar yang aku da ambil..banyak cerite yang leh aku tulis..tapi aku macam tak bape ade feel je nak tulis..hehehe..maybe sebab sebelum ni aku tulis bila aku bosan kat campus..asyik menyusahkan diri dengan asaimen so bila aku balik rumah cuti..haaaaaa..rileks abes!!!hohoho

tapi aku berazam pasni aku akan sambung balik kerja tulis menulis conteng menconteng nih..kuikuikui..

-bosan daaaa ngan fesbuk...:(

2 comments:

Hidayah Adam said...

bosan pesbuk men la formspring plak. sesi soal jawab yg cool. hehe

YAtiE AlsAiD said...

hahaha..mmg ok formspring..cm profesor serba tau!!!hehehe