Friday, October 22, 2010

less than 1 month.....



kurang dari sebulan aku akan keje..
tapi aku sgt risao..kot..hehe
sbb aku takot kne mrh dgn boss...
nk adapt ngn staf lame lg..
nk wt keje yg aku sure x reti lg..
nk idup sendiri plak tu(mcm la slame ni aku x idup seniri.uhuk)
tp..yg ni lain..aku akn kje..bkn blaja...
keje lain dowh..
byk cabaran..huhu
sebelom ni pon aku da penah keje..
jadi pmbntu doktor gigi..jdi cikgu ganti..
da byk pngalaman la kunun..
tapi tu sume keje yg aku blaja secara x lgsung..
yg aku blaja seniri..
tapi skng..it's time 4 me to apply everything dat i've learned in my study..
depressed!!!!(la..sgt...haha)




so..
aku akn usha sungguh sungguh..
tapi..masalahnya..aku xtau nk tinggal kt mana..
umah angah aku ke..umah sewa ke..
last2...tinggal kt opis jela..hikhikhik
tapi takot plak jdi cm kes memey ngn norman plak kang..nauzubillah..(smpt begosip:P)
whatever it is..
hidup aku biar aku yg tentukan..dgn pertolongan ALLAH..ameen..
hope everything is going to be fine n smooth...
ameen..ameen..ameen...

lg satu..
sdey plak nk tinggalkn mak n abah..
nmpk sgt ank manje kn..huhu
actually..sebenarnye aku mmg nk dekat ngn mak abah sbb aku nk jga parent aku..
kakak aku sume dok jaoh..
aku je harapan..kot..hihi
(kawen pon kne ngn org dekat la cmni..uhuk..suami kne ikot aku dok kg..hikhik)
sooooo..cmne yer...
sometimes we have to leave our dreams to see others happy..
mak aku suruh jadi cikgu...
aku akn pertimbangkn...uhuk..uhuk..
xde ape yg lebiy membahagiakn selain melihat mereka gembira dgn ape yg aku buat..
bkn utk kehidupan dunia tapi utk akhirat...
insyaALLAH...



psst..perenggan yg bawah tu dah lari tajuk..hahaha

No comments: