Saturday, March 5, 2011

Hari Keje=misi balik awal!!

hari keje..
isnin sampai jumaat..
semua orang pun tau kan..
tapi aku nak tulis jugak..ngehngeh;P

ISNIN

Bila tiba hari isnin..mood keje baru datang..
sampai je ofis terus belek belek ape keje yang pending..yang belum buat..
yang tengah buat..bla..bla..bla..
lepas tu sambung buat keje sambil cite cite dekat kenkawan ape yang best waktu weekend..(selalunya pasal Raja Lawak je..hihihi)
then buat keje lagi...sampai la habis waktu ofis...
kalau boleh isnin nak blah awal je dalam kepala nih..sebab rasa mood berehat rehat hujung minggu tu ade lagi belum tanggal dalam sel otak yang beserabut...kekeke..

SELASA

sama jugak la..
keje keje dan keje lagi..alangkah buhsannye aku yang cinta banget pada dunia bersantai santaian di atas bantal..hihihi
yang pasti..nak balik awal jugak hari ni!!!

RABU

tetiba terkezut yang hari dah rabu...
keje macam banyak belum siap...
tak tau bila nak siap..
dah buhsan nak siapkan..
tapi........
keje dengan orang kenalah tunjukkan gaya mutu dan keunggulan aku...
berdedikasi bertanggungjawab bersemangat berani ber.....ape lagi ek..tapi semua pun bukan aku..huahuahua
tapi hajat di hati nak balik awal..siap doa lagi moga dapat balik awal..(*_*)*wink*

KHAMIS

hari ni selalunya azam nak siapkan keje sebelum jumaat akan berkobar kobar..
sebab esok masa bekerja jadi pendek..rehat jadi 2 jam..(rehat paling beshhh:P)
so..semua orang pon bertungkus lumus siapkan keje..
sambil layan lagu..karok sensorang..
taip punya taip dan lagi dan lagi...
tapi keje still tak abes abes jugak..sampaila waktu untuk balik..
yesssszaaaa,,dapat balik!!

JUMAAT
hahahaha..
time ni baru la rasa cuak bila kerja macam sama je tengok hari isnin ari tu...
fail tetap bertimbun..dan aku tetap aku..
dengan misi nak balik awal...
Arrrrgghhhh..keje tetap tak abes kalau hari hari target nak balik awal..uhukssss...

No comments: