Sunday, May 2, 2010

friendship neva end..huhu

salam..
aku sedih kena tinggalkan kawan2 baik aku di uum..
diorang mungkin tak sama course ngan aku tapi at least bila aku rasa tension ngn assignment leh la aku lepak ngan diorang sebab x payah cakap pasal akaun..hihihi



ni cik zira..aku sayang kt die nih..
kawan yang paling banyak persamaan ngn aku..naseb die pompuan..hahaha
kami banyak habiskan masa pg makan bersama..borak2 pasal hal x penting..pasal masa depan..pasal pasangan hidup..maklumlah both single..hohoho(singles is rock bebeh!!hehe)

die banyak tau pasal kisah aku dan dia dan dia yang lain dan dia yang lain dan tetttt..banyak plak aku nak tulis..zipppp mulut!!

aku pun banyak tau pasal dia gak..pasal tutttt..haha



haaaaaH..ni plak rumet aku selama 6 sem kt uum..huhu
pegang ular plak minah ni..cett..aku alergik!
x sangka sekejap je masa berlalu..kelip kelip dah 3 taun aku sebilik dengan dia..

banyak hal yang kami kongsi..banyak aku belajar masalah cinta dari dia sebab aku kan x reti bab2 tu..wawawa...:P
siap aku tolong jual tudung die lagi..hehe

mula2 sem aku dengan dia macam jarang sama sama..tapi sebenarnya aku sayang kt rumet aku yang sorang nih..die baik sangat..walaupun die kata dia jahat..hahaha

aku ade satu sem lagi sebab aku belajar 3 tahun setengah..diorang 3 tahun je..huhu
naseb aku still ade cik sue,cik lynn,cik lyn_am,cik naz,cik hani,cik anie,cik tamy n ramai lagi..tak lupe cik moon..hehe walaupun korang tak bace blog aku!!huu..siap nanti kena paksa..hahaha

No comments: