Sunday, April 4, 2010

putihnya dia…

salam semua!!!

Metro 4 april cerita pasal dia..metro 2 april pun cerita pasal dia..saya bukanlah peminat fanatik pun dekat seorang pelakon ni..tapi sejak akhir akhir ni suka pulak tengok dia berlakon dalam cerita slot TV3 samarinda tajuk dia ASMARADANA..pastu siap beli lagi metro yang tulis pasal minah nih..ish3..



Actually saya pun tak tau cerita tu best ke tak(tengok satu episode je lepas tengok penunggu gunung raya..hehe) tapi bila tengok si minah ni berlakon rasa cam nak tengok lagi je..hehe(panggil minah sebab dia muda dari saya..hehe)

*mungkin la minat dia sejak tengok nur kasih..tapi dah nama pun pelakon memangla boleh bawak watak yang ala ala menantu kesayangan makcik makcik, isteri solehah idaman lelaki gitu..realiti?hampehzssssss..huhu



Tapi menang jugak PELAKON TV WANITA POPULAR..dah rezeki dia la tu..congratulation tizzy!

Aik aik..balik kepada tajuk!!!!putih???


Memang dia putih melepak pun..sebab gara gara saya tengok kulit dia yang melepak lepak tu membuatkan hari hari saya minum susu DUTCH LADY..lemak berkrim disukai ramai.., setiap minggu minum susu kacang soya made from pasar malam, pakai sunblock spf 15++(jenama murah jerr..hehe) konon konon nak bagi kulit putih ala ala tiz zaqyah la tu..hehe padahal kawan saya cik Z boleh pulak cakap camni:”ko dah cukup putih dah tu..x payahla susah susah bagi putih lagi bagi sikit warna kulit ko tu kat orang negro.!!.”kuang kuang kuang..hehe





Kawan kawan saya pun ramai yang guna produk kosmetik untuk memutihkan kulit..antara contoh produk paling popular untuk PUTIH..mestila De Putih..hehe tapi most of my friend are using TIA AMELIA for whitening..i m not ok!hahaha( saya guna produk murah je..boleh dapat kat kedai runcit..tapi tu pun ada orang tanya rahsia kejelitaanku..huaaaaahahaha:p(perasan sebentar..hehehe)-perasan penting untuk membina keyakinan diri just jgn over acting sudahla:P...~~~

Moral of the story..bersyukurlah dengan apa yang ada..kalau nak putih pun x payahla cucuk cucuk tau!!hehe the truth is I takut kena injection n I don’t like hospital..(tapi ada hati nak kawen dengan doktor..hehe)****

No comments: