Sunday, April 18, 2010

WOODS PEPPERMINT,MILO n me..

hihihi..

assalamualaikum..

cakap xnak update tapi akhirnya dia update jugak..hihihi

lamanya x update blog saya nih..:P actually minggu ni i just have 1 paper for my examination which is forensic accounting..n at the same time i was infected by flu,cough, sorethroat n fever..huhuhuhu sooo sad when u have to be in the hall(very unconsiderated cold) n spend a lot of tissue for your flu..euwwwww:(

sebenarnya saya nak cerita pasal satu lozenges untuk batuk yang namanya WOODS PEPPERMINT..

nak dijadikan cerita dek kerana batuk yang makin menjadi jadi ni saya pon berikhtiar untuk beli something for my sorethroat..i choose woods because on that time there is no other lozenges such as strepsils,decodine and whatsoever..

waktu saya nak makan..saya cari cari tanda HALAL dia x ada la pulak????
what the hell is it because this brand is a huge brand..(i think..ngee)




so adakah saya akan makan lozenges tersebott?
lu pikirla sendiri..hehehe

ni ada lagi satu cerita yang saya baru dengar dari seorang kawan yang dengar dari seorang pekerja yang pernah bekerja dengan nestle especially in producing milo products yang disukai ramai..:) heee...

biji koko yang dijemur sebelum diproses dalam mesin pengisar menjadi serbuk milo rupa rupanya dijaga oleh anjing anjing yang dilatih dan berkeliaran di sekitar biji milo yang dihampar...(macam carpet la pulak..ngee:P)

do you believe or not????
it's up to you but the worker itself didn't drink milo since he saw that..

me??percaya lah jugak sebab tak mustahil benda tu berlaku n dah disahkan oleh pakcik guard yang jaga kilang nestle tersebut..ish3..




hmmm..dikhabarkan jugak pihak atasan or JAKIM tak akan buat pemeriksaan kalau tak dapt aduan n anjing just jaga biji kopi tu kalau hari cuti so x de orang kerja time cuti kan kan kan..hehe~~i dun wat to comment about that..zip my lips:)

sooo you have to think about it n choose whether to drink it or leave it..:)

No comments: