Saturday, March 5, 2011

Baca Novel Buat Aku Tensen...



assalamualaikum=)

buat pertama kali dalam hidup aku dapat habiskan sebuah novel cinta yang menyayat hati...tajuk novel tu rahsia..hihihi..(takut terkutuk:P)
masalahnya..aku bukan setakat baca..tapi aku hayati secara 'over'..
maksudnya..aku boleh pulak bazirkan airmata aku waktu baca..(tobat tak nak baca dah pasni:P)
memang salute la dekat penulis novel tu..sebab berjaya buat aku rasa sengal sekejap..
mana tak nya..selama ni aku jauhkan diri untuk baca novel gara gara aku rasa semuanya tipu..ade ke patut....

hero mesti hensem..kaya gillerrrr...playboy yang insaf lepas jumpa heroin yang ayu..lepas tu hero mesti romantik..suami penyayang..caring..loving..bla..bla..bla...&^%^^&&

hakikatnya....???


*tipuuuuuu!!!!!!*
*tipuuuuuu!!!!!!*

mwahaha!macam emo pulak ekk..hihihi


sebab aku tak romantik ke hah???
ehh..
bukan..bukan...
errrrr...
emmmm...
susah nak cakap sebenarnya...
argggh..
tensen..tensen...!!

kesimpulan:Baca Novel Buat Aku Tensen...T_T

baca komik lagi ceria..baca majalah lagi banyak informasi...baca suratkhabar lagi banyak cerita....


tapi kenkadang aku selalu tengok cite korea pun sama jugak konsep dia..
sebab tu la dalam banyak banyak cite ada berapa je yang aku layan..
padahal roomate aku bukan main layaaaaaaannnn korean drama nih.....hahaha

so aku lebih rela tengok drama or filem yang diadaptasi dari novel dekat tv dari baca..hehe

setakat ni cerita adaptasi novel yang boleh buat aku touching abes....ialah..
jeng..jeng..jeng..




"Ayat Ayat Cinta"

gila sedih...huahuahua..
tu je nak cakap..

-BaBai-

2 comments:

Who is Luna? said...

saya tau novel ape yang anda baca huahuahuahuahauhuahuahuahauhauhauhauhauhauhuahauhua

sile bace entri baru saye...huargggg (menguap)

YAtiE AlsAiD said...

hahahahaha..

hahahahaha..