Saturday, February 19, 2011

-dunia baru aku-

cettttt..macamane aku boleh tertekan ENTER n terpublish lah entri "dunia baru" tadi..
spoil betul lah..hoho

yg ni yg betul..k!!!

sekarang ni aku dah lame giler x updet blog nih..
nk kate bizi..x jugak..nk kate x bizi pon x jugak...
pendek kate..purak purak bizi itu yerrr..theee..:P

tym keje aku on fesbuk sentiasa...
wlopon ngah bizi tahap x sempat berangan...hee~
tapi tym senior staff dtg..dan dan tu jgk aku of segalanya..(hipokritnye boodak nih:P)

hidup aku sekarang..bangun bangun siap cepat cepat n terus g keje..
g keje dan keje dan keje...
smbil menghitung minit dan saat utk BALIK!!!!(yeay!!!)
tapi..kenkadang tuh..xdpt blik awl bile kerje dtg tanpa diundang...
kenela berpura pura kerja dgn ikhlas..(eh..betul2 ikhlas lah..hehe)


ce teke ini pura pura keje atao x..heeee~


yang ni pon teke gak meja yg purak purak beserabot atao x..hahahaha


haa...yg ni gumbira dgn sengal nye sbb mcm pura pura gak..uhuhuhu..



‘Bekerjalah engkau untuk kepentingan duniamu seakan-akan engkau akan hidup selamanya, dan bekerjalah engkau untuk kepentingan akhiratmu seakan-akan engkau akan mati besok’.

No comments: