Saturday, February 19, 2011

makan Besaoo!!

sob..sob..sob..aku adelah sebnanye seorg boodak yg x penah mkn makanan jepon(sbb mahall.huhu)
aku kn typical malay suke ulam cicah sambal belacan forever..hikhikhik
so..last week sorg kwn aku yg bernama cik L bwk la aku mkn kt Sushi King Sunway Pyramid dgn kakak beliao..
dgn intention supaya aku bley rase sushi yg beliao sangat sangat suke tuh..


view from inside(ehsan dari fb cik L..hihihi)

aku order uyaki udon..
sbb harganye plg murah..
n resultnye x sedappppppp!!!hukhukhuk
nk murah punye pasal..yg aku ingt die cume ade telur dadar n bawang n nasik..OMG..
tp kne bersyukur gak dpt mkn..ALhamdulillah...
pic mknan tu x smpat lak nk amik sbb kalo tgk pon xde selera lah..
(nak murah punye pasal:P)

kakak cik L pulak order Ramen..
ramen ni mcm mee edisi jepon n korea lah..
terpengaruh ngn cite korea nih tgk dorg mkn ramen..


haaa..ni lah encik ramen..
tapi nampak mcm mi bandung edisi malaysia..thee:P


abes je mkn kt sushi king n melayangkn duet kt cashier Vs mengempiskn wallet..
kami pon meneruskan perjuangan makan kami ke nilai..
amboi..dah mcm rncgan "jalan jalan cari makan' lak ekk..

cik L ckp ade satu tpt makan beshhh kt situ...
so aku pon mesti la nk try kan..
bkn slaloo pon..
n finally sampaila kami kt 'Ice Room"{nama tpt mkn tu la}
hermm..aku tgk dr luar pon da taw tpt ni mcm mahal je..
tp xpela skali skala reward diri sendiri kan..

so oleh sbb tpt ni speciality nye adelah ice cream(name pon dah ice room)
kami pon order la encik ais krim..



ni ais krim kami!!!yeah!!!


yg ni eskemm aku yg walla sedapnye..ade buah mangga n stoberi..hee~

lepas sesi makan makan..n sume org tunggu aku abes makan..hihi
kami pon balik dgn kenyangnye..
smbil membebel.."malasnye nk keje esok!"haha

One of the very nicest things about life is the way we must regularly stop whatever it is we are doing and devote our attention to eating. ~Luciano Pavarotti and William Wright, Pavarotti, My Own Story

"Diri Anda Ialah Apa Yang Anda Makan"
:-)

No comments: