Friday, March 19, 2010

Assalamualaikum wanita wanita..



Hehehe..

HEY LADIES!!..

ataupun dalam bahasa yang lebih sopan sebagai seorang muslim..assalamualaikum wanita wanita..:P

hah..tengah bosan bosan bukak YOUTUBE tadi.. tiba tiba ternampak lirik lagu hey ladies by rossa ni..sooo..saya dengan pantasnya terus download..hehe

saja nak bagi semangat sikit pada diri sendiri dan semua lah yang baca blog nih..~~~~(pompuan jela yang boleh bersemangat..lelaki maybe rasa panas sikit..hehehe)

hey ladies..by rossa…

Sudah kubilang jangan terlalu yakin
Mulut lelaki banyak juga tak jujur
Bila sakit hati wanita bisanya nangis

Sudah ku bilang jangan terlalu cinta
Kalau patah hati siapa mau nolong
Seperti langit dan matahari tak bersatu lagi

Hey ladies jangan mau di bilang lemah
Kita juga bisa menipu dan menduakan
Bila wanita sudah beraksi dunia hancur

Hey ladies sekarang cinta pakai otak
Jangan mau rugi hati dan juga rugi waktu
Bila dia merayumu ingat semuanya bohong

Memanglah tak semua laki-laki busuk
Namun ladies tetaplah harus waspada
Semogalah kita semua akhirnya
Mendapatkan cinta yang tulus

Sudah kubilang jangan terlalu yakin
Mulut lelaki banyak juga tak jujur
Bila sakit hati wanita bisanya nangis

lirik lagu ni pada firasat saya(cewah..:P) memang terbaik untuk orang orang yang kena tipu, kena bohong,kena tinggal,kena madu,putus cinta ke ape ke..because life must go on!!!dont turning back!!!sebab saya pun dah boleh teruskan hidup sekarang..no more tears..no more fears..hehehe

but..sometimes I confess to all of you that I am feeling lonely..(roommate ku ada boypren..bestpren ku jua begitu..huhu)..but sometimes I feel free!!and I love that feeling actually..hehe!!

ramai yang kata saya jual mahal..hard to get la apa la..(orang yang dah kena reject la cakap macam ni..tapi lantak korang la..ada aku kisah!!??)but i m looking for something from a guy..its not wealthy ,its not charming face but its just CHEMISTRY..CHEMISTRY..CHEMISTRY..(aku masih mencari seseorang..walaupun aku muda lagi..nak kahwin lambat lagi..hikhikhik..)

tapi sekarang ni saya nak focus belajar la dulu..malas lagi nak fikir pasal benda benda ni semua..perjalanan masih panjang..ramai orang yang akan kita jumpa nanti..harap harap dapat jumpa my soulmate waktu dah bekerja nanti..hehe it just that if i really fall in love with someone now..what to do..just accept lah..hehehe maybe he was from my primary school, my secondary school,my university, my class, my facebook..bla3..(tu pun kalau lah jatuh cinta..tapi jatuh dalam bilik air ada la..hehe)

i m still looking for my mr. right



sometimes I really annoyed when a guy who I have rejected call me sombong la ape la..tapi cerminla diri tu dulu sebelum nak kata orang!I m not a megasale girl that guys can buy me easily..can buy my love easily..ingat barang bundle ke aku ni..i m a Dorothy Perkins tau!!hehe( sapa x tau tanyala orang yg tau!)

gotta go now..

see ya..

salam..

3 comments:

luna_e said...

dorothy perkin buat apa...baik jadik LV original huahuahua

irsyad manis said...

cinta yg paling utama adlh cinta yang satu kepada SANG PENCINTA...
moga diri ini mencintai
insan yang mencintaiMU...
Ya Allah...
Kau campakkanlah di dalam hatiku,,
perasaan cinta kepadaMU melebihi
cintaku kepada makhlukMU....

YAtiE HayAti said...

ANgah>>>yup..LV original lak..tp jdik high standard sgt puan siti nohalija je layak pakai..hehe

irsyad>>thanxz encik irsyad for your comment..
what u say is absolutely right..